how bleed my break

A

Anonymous

Guest
excuse my english it s my second language im from quebec , i slack the screw from the front brake then a drop fall down so the line is not block but the brake wont work the level of oil is ok ,how can i bleed my break im really not an expert thanks
 

81classic

Top Fueler
Jun 5, 2003
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North Port, Fl
if the bleeder screw is open and you get no fluid coming out when pressing the brake its your master cylinder. If you are asking how to bleed. Have one guy in the car pump up the brakes, hold the pedal down. Another guy will crack the bleeder screw just for a second to let fluid out. Then repeat the process again till all the air is out of the system.

si la vis de résistance de fuite est ouverte et toi n'obtenez aucun fluide sortant en serrant le frein son votre distributeur. Si vous demandez comment saigner. Ayez un type dans la pompe de voiture vers le haut des freins, maintenez la pédale. Un autre type fendra la résistance de fuite que la vis juste pendant une seconde a laissé le fluide dehors. Répétez alors le processus encore jusqu'à ce que tout air soit hors du système. :?:
 

LS6 Tommy

MalibuRacing Junkie
May 15, 2004
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38
North Jersey
81classic said:
si la vis de résistance de fuite est ouverte et toi n'obtenez aucun fluide sortant en serrant le frein son votre distributeur. Si vous demandez comment saigner. Ayez un type dans la pompe de voiture vers le haut des freins, maintenez la pédale. Un autre type fendra la résistance de fuite que la vis juste pendant une seconde a laissé le fluide dehors. Répétez alors le processus encore jusqu'à ce que tout air soit hors du système. :?:

Wow! He speaks Canadian. ;)

Tommy
 

81classic

Top Fueler
Jun 5, 2003
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North Port, Fl
LS6 Tommy said:
81classic said:
si la vis de résistance de fuite est ouverte et toi n'obtenez aucun fluide sortant en serrant le frein son votre distributeur. Si vous demandez comment saigner. Ayez un type dans la pompe de voiture vers le haut des freins, maintenez la pédale. Un autre type fendra la résistance de fuite que la vis juste pendant une seconde a laissé le fluide dehors. Répétez alors le processus encore jusqu'à ce que tout air soit hors du système. :?:

Wow! He speaks Canadian. ;)

Tommy

hell my last name is Charbonneau. But honeslty I took 4 years of Canadian in high school... now I feel like a crousaint.
 
A

Anonymous

Guest
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maybe i should drain the left brake too (the left one work perfectly) to calibrate the brakes ,,thanks
 

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